Kärlek, du bara lurade mig.

Jag trodde allt var bra, jag trodde att han älskade mig. Sen helt plötsligt fick jag ett samtal där han sa att han gör slut. Bara sådär, utan att jag var beredd på det. Han gjorde mig så glad, så lycklig. Jag har aldrig känt att någon inte vill ha mig tillbaka innan, men det är hemskt. Detta är det värsta jag har varit med om faktiskt. En av de värsta sakerna. Jag menar inte att hänga ut, men jag måste skriva av mig. Jag gör så mycket för att må bra. Jag har skrivit en lista med grejer som vad dåligt med honom, gör grejer, försöker fokusera mig på mig själv. Jag visste från början att detta inte skulle funka. Jag sa till min bror att jag egentligen inte borde bli tillsammans med honom. Men han är så fin, han är finast i världen. Jag är så kär, så himla kär. Jag har aldrig varit såhär plågad av kärlek, någonsin. Jag vet inte vad som är fel på mig. Jag är inte fin nog antagligen, inte bra nog. Jag känner att jag inte vill leva just nu, jag orkar inte känna såhär. Jag äter ingenting, jag har gått ner mer än ett kg sedan det hände. Jag vill bara ha sms där det står att "Det var bara en dröm älskling, jag är kvar" när jag har drömt om att han kommer lämna mig. Inatt drömde jag att allt var bra, han skrev att han bara skojade sen hade vi kul igen. Jag saknar honom så. Har aldrig saknat någon såhär mycket i hela mitt liv. Detta är en av de värsta smärtorna jag någonsin har gått igenom. Han kommer vara i skolan. Han kommer vara så vacker, så fin, så underbar. Jag kommer bara bryta ihop. Jag vill bara ha tillbaka honom, nu.
Kärleken bara lurade mig, jag fick känslor. Jag vill inte ha det, jag vill inte leva såhär. Jag har sådan dödslängtan just nu. Snälla någon, rädda mig. Låt mig komma till en bättre plats utan smärta. Jag ska aldrig någonsin bli kär igen. Om jag känner något litet ska jag bara dra mig undan, för jag vill aldrig känna såhär igen. Jag längtar tills jag slutar gråta över honom och känna ilskan som kommer efteråt istället. Det är inte alls lika jobbigt. Jag vet inte hur länge jag klarar detta faktiskt, det funkar inte.

Kommentarer

Populära inlägg