Lämnad igen (och annat)

Många av er har undrat vad som hänt med mig och zebbe. Jag orkar fortfarande inte berätta, för det spelar inte så stor roll. Jag vill inte hänga ut honom på något sätt alls men jag säger bara det här:
Jag blev sårad igen, och jag visste att det skulle hända. Hat läst i min dagbok och jag visste om det från början. Ni kan kalla mig feministfitta men 4 av 5 killar har sårat mig riktigt rejält och vissa har gjort hemska grejer mot mig. Jag litar inte på män, och jag vet aldrig om jag kommer göra det igen. Vet att kön absolut inte spelar någon roll, men i mitt fall gör det för det mesta. Detta är första gången jag lägger ut detta och berättar om detta. Men när jag var 12 fick jag min första pojkvän. Jag var väldigt tidigt utvecklad och såg ut som 14/15. Personen jag var tillsammans med var 15. Jag orkar inte berätta hela historian, men han våldtog mig. Om och om och om igen. Jag trodde först det var mitt fel. Jag berättade för min mamma tillslut efter vi hade gjort slut, det var inte meningen. Har snackat med några om det här och det var inte mitt fel. Jag kunde äntligen erkänna för mig själv, han våldtog mig. Jag har haft andra som behandlat mig illa också. Men detta var det värsta. Så att jag inte litar på män är inte så konstigt. Jag har många vänner som är män, och jag tycker om dem jättemycket och litar på dem. Men aldrig i ett förhållande. Sen dess har jag inte kunnat lita på den man egentligen ska kunna lita på mest.
Jag vill inte höra "du är bara 20, du kommer hitta någon" jag är absolut inte orolig för det. Jag söker inte efter det. Jag vill vara med mig själv just nu.





Kommentarer

Populära inlägg