Ett sista försök

"Du är allt för mig
"Föralltid vi"
"Jag kommer aldrig lämna dig"
"Älskar dig mest av allt"

Hittade gamla meddelanden som jag har screenshotat som jag skulle kolla på när jag mådde dåligt. Denna gången fick de inte mig att må bra, mitt hjärta krossades ännu mer.
Kärlek har verkligen aldrig gjort såhär ont innan.
Jag ska aldrig ha någon igen. Jag tänker aldrig riskera denna känslan igen.

"Ett sista försök. Jag ger kärleken ett sista försök"
Det var det jag sa till mig själv.
Och nu är jag här, och ångrar att jag ens gav det ett sista försök. För detta gör för ont, såhär ska inte livet gå till mer. Jag har blivit sårad för 10 livstider med allt som har hänt sen jag var liten, och nu räcker det.
Jag hatar att jag älskar honom.
Men vad fan ska jag göra?
Tiden läker alla sår, så jag får ha tiden vid min sida.

Kommentarer

  1. ❤ Sitter själv i en liknande sits atm, men jag hoppas att det inte är något som drar ner mig till botten igen. Jag är mest rädd över hur det kan påverka dem runtomkring mig när någon jag gav mitt hjärta till tar chansen att skapa smärta. Det är hemskt att få uppleva sitt hjärta krossas.. trots att man ändå har älskat dem. Efter alla gånger de vände kinden till, alla de hoppfulla meningar de gav en.

    Jag hoppas att man finner sitt ro ur detta till slut och slipper känna sig såhär svag för någon annan. Att slippa vara sårbar men ändå kärleksfull, för man vill ändå bli älskad lika obegränsat som man älskar någon. På något sätt vill man ju inte tro att man är den enda som känner på de viset i kärlek, så det är därför jag berättar detta. Jag vet inte om det kanske hjälpte något för dig att få höra, så du inte känner att du har en helt annan eller omöjlig bild utav kärlek som ingen annan har. Även om det inte läker de sår du fått så hoppas jag att detta ändå kan göra det lindrigare för dig att veta. ❤

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Write something awesome!

Populära inlägg