Skit

Folk som bara lyssnar på dustep, techno, RnB m.m kan verkligen ingenting om musik.

Att kunna spela är en talang, men dom tycker att det inte är något speciellt.
Vad kan dom? Sitta och lyssna på Rihanna på sin jävla iphone?


Jag har inget emot att ni lyssnar på det, för jag orkar inte bry mej.
Men vissa kan inte ens förstå att det finns något som kallas gitarr, som man skriver låtar själv på...

Jag är helt emot folk som skriver låtar åt folk, och folk som inte kan uppskatta något som faktiskt är bra.
Jag gillar jimi hendrix, men kanske inte lika mycket som t.ex Green Day.
Men jag kan inte säga att Green day är bättre.
För utan hendrix,
hur hade musikindustrin sett ut idag?
Skitmusiken hade säkert funnits, kanske inte.
Men musiken utvecklas ju,
nu för tiden verkar det bara bli sämre.
Mozart är fan så mycket bättre än skrillex.
Vet ni varför?
Jo för han använde RIKTIGA instrument.

31/5

Kommentarer

Populära inlägg