Straight edge.

Björken har sagt att efter punk cooperative så ska han sluta dricka helt.
De är asbra ju.
Men jag vet inte om jag litar på de, så aa haha xD.
Men är också så himla rädd för att folk ska skylla på mej för att han slutar dricka (om han nu gör de) för att jag är straight edge..
Jag pressar ju inte honom till de alls.
Han säger att han med skulle kunna tänka sig att bli straight edge och vegetarian..

Jag stöttar honom 100% såklart och vet att han kan klara de om han bara ha viljan.
För man klarar allt, om man verkligen verkligen vill nåt.
Så aa får se haha!


Jag saknar Peace & Love som in i helvete!
Vill stå där framme och va med om samma sak igen!
De hade varit så jävla häftigt!
De hade vatt awesome om Seb hade svarat på en tweet till, och kommit ihåg mej!

Fast.. sån tur har jag nog inte :(.
Men jag är nöjd som faaaa-aaan!
Och detta inlägget skrev jag precis efter de andra, glömde att skriva detta xd.

Okej hejdå!



Kommentarer

Populära inlägg