jadu..

Tvättar nu hos Oda, lärde mej nu. De va ju inte så svårt!?
Ja, nu är jag redo för att flytta :D.
I alla fall om tre år vet jag att jag kommer va redo!

Om jag blir känd, då ska jag göra denna bloggen synlig igen, så kan folk se. De hade vatt awesome!
Som en bok liksom! Jag ska skriva en bok, då kan jag ju ta massa här ifrån. Och från dom gamla bloggarna. www.greendayslasha.blogg.se sen www.slasha.blogg.se .
Och så kan jag tipsa om denna bloggen :3.
Va ju inte så länge sen som jag gjorde den typ.. hemlig.

Om folk som inte kan svenska läser detta, så får dom typ.. jag venne!?
Översätta på google translate.. Men jag vet inte om de blir så bra, de suger.

Kanske ska börja skriva på engelska? Får göra de.
Fett ju :D.

Puss från slasha till slasha (O.o).

<3.

Kommentarer

Populära inlägg