27/6- 2012.

Äh jag skriver om de nu i alla fall och lägger upp bilderna när jag har kommit hem.

Först såg vi dropkick murphys, ganska awesome.
Sen gick vi innan de slutade för vi ville va längst fram på SP,
för nån hade sagt att de öppnade tre.. så satt vi där och väntade till halv fem, sen så va vi tvunga att springa dit för att komma så långt fram som möjligt för dom skulle kolla så alla hade armband för de va inte inne på området. Så jag och Oda fick typ panik för att vi inte skulle komma längst fram.
Sen så kom vi väl fram, så va de nån dada life som spelade skit "musik", och vi stog mitt i högen och de va hemskt. Så vi satte och bredvid och spelade kort haha. Sen såg vi David, men vi fattade inte att de va han, så vi bara följde han med blicken, sen fattade vi att de va han och sprang.. Vi hann inte! Jag hann bara nudda hans rygg och så gick han in backstage. Men jag har nuddat David i alla fall!
Sen hann vi längst fram, vi fick den bästa platsen nånsin!
Simple plan kom ut, och vi va längst fram, de va underbart!

Fick ögonkontakt med David sådär hundra gånger, sen så frågade han vem som ville festa med han och vi hoppade runt och så ju, så han pekade på mej och oda och så såg jag på hans mun att han sa "you"
Så pekade jag på mej och oda och sa "us?" Så blinkade han med ena ögat, och nickade och log. De va underbart! Massa sånt med David hela tiden!

Sen under perfect så skrek vi på seb när han typ "gömde sig" och han pekade på sitt hår, sen på mej och gjorde tummen upp! Och sen så när han kom ut så siktade han på mej med plektrumet, efter tredje han kastade så fick jag de! Han kollade på mej och liksom nickade för att så att jag va visa att jag va redo, så nickade jag, så kasta han de så fick jag de! Och jag skrek och visade de för han så gjorde han tummen upp!

Efteråt när de slutade så kom först David ut, och alla ville ta foton med han, jag hann inte :(.
Men så vinkade jag till han och log och han vinkade tillbaka och log, jag va en halvmeter från han!
Sen kom seb ut och gav alla high five som va klara, och så. Men han hann inte stanna för dom skulle iväg. Men sen kom chuck och gjorde likadant, och Oda fick en kram! De va sååååå awesome!

Sen på morronen så jag att seb hade twittrat om mej när jag satt på toa, jag skrek på oda, drog upp byxorna och tvättade händerna på en sekund, har aldrig gått så snabbt innan, visade oda de och vi skrek. Sen slängde jag mej bak mot väggen med ryggen mot och kasade ner och började storböla. Fyfan vad jag grät och skrattade, sen gick jag ut och ringde mamma. Och hon skev såhär på fb:

"Längesen jag hörde min älskade dotter sååå glad som i dag. Hon grät av lycka när jag pratade med henne. Anledning? Fick ett plektrum av sina idoler Simple Plan OCH den ena i gruppen har skrivit om Hanna (tjejen med grönt hår) på sin Twitter!!!!" .


Så ser ni de där nere.


Så jävla awesome asså, riktigt jävla awesome!



Kommentarer

Populära inlägg