Shoutout till mina föräldrar

Jag skulle vilja ge en shoutout till mina föräldrar, de är dem bästa man kan ha. Båda är så otroligt starka som slutade med alkoholen, och jag kunde inte vara mer stolt. Utan dem hade jag antaligen druckit så mycket mer än vad jag gör idag, jag hade börjat mycket tidigare, jag har skitit i vilket. Jag hade säkert rökt. Jag hade varit mager som en sticka, jag hade haft kvar mina matproblem och jag hade antagligen haft en massa ärr på kroppen p.g.a rakblad. När jag var 12 och hade problem, jag hade haft sex, ja. Jag gillar inte att prata om det, men jag sa till mamma och sa att jag tyckte om det. Hon hade svårt med det, hon visste inte vad hon skulle göra. Men eftersom jag var så pass utvecklad som jag var, mycket mer än de andra i min ålder, så tänkte hon att det kanske inte är så konstigt med sådana tankar. Men jag hatade det, jag hatade varenda sekund av det. I ett år varade det. När det äntligen tog slut så berättade jag kanske ett halvår senare till mamma vad han hade gjort, inte allt, men lite. Hon fanns där för mig. Vi gick tillslut till ungdomsmottagningen där jag fick prata om det, och mamma var chockad. Jag grät och mådde så dåligt, men mamma var där. Jag tyckte det var väldigt jobbigt att berätta för pappa så mamma gjorde det.

Jag har alltid haft problem med skolan hela mitt liv, jag har varit riktigt orättvist behandlad. Elever visst, det kan man förvänta sig. Men av lärare? Av rektorer? Min mamma har alltid sagt till, hon har tagit tag i det. Hon har hjälpt mig så mycket.

Jag vet att utan dem hade jag inte ens funnits, men det betyder att jag hade varit ingenting. Och de har stannat hos mig hela mitt liv, och de kommer alltid finnas för mig. Hur gammal jag än är.

Jag älskar dem, jag älskar mina föräldrar otroligt mycket.

Kommentarer

  1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att i relation med Anderson för år, han gjorde slut med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, jag bad honom med allt jag gjort löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre bör kontakta en stavnings caster som kunde hjälpa mig kasta en trollformel för att föra honom tillbaka, men jag är den typ som aldrig trott på stava, hade jag inget annat val än att prova det, jag postade stavnings caster, och han berättade att det var inga problem att allt kommer att bli okej innan tre dagar, att mitt ex kommer att återvända till mig innan tre dagar, kastade han förtrollningen och överraskande i den andra dagen, var det runt 04:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag besvarade samtal och allt han sade var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag gjort löfte om att vem som helst vet jag att ha en relation problem, skulle jag vara till hjälp för personen genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfull spell caster som hjälpt mig med mitt problem. e-post: drogunduspellcaster@gmail.com kan skicka honom om du behöver hans hjälp i din relation eller något annat fall.

    1) Love Spells
    2) förlorad kärlek Spells
    3) skilsmässa Spells
    4) Förbindelse Spells
    5) Bindande Spell.
    6) Breakup Spells
    7) Bannlys en tidigare älskare
    8.) Du vill främjas på kontoret / Lottery spell
    9) vill tillfredsställa din älskare
    Kontakta denna stora man om du har något problem för en hållbar lösning
    genom drogunduspellcaster@gmail.com

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Write something awesome!

Populära inlägg