Stark?

Bara för man är väldigt stark av sig betyder inte det att man inte kan må dåligt heller. Fast i denna bloggen ser man ju bara när jag mår dåligt eftersom jag bara skriver då. Men jag kämpar så med att hålla mig uppe. Med att inte låta grejer tynga ned mig för jag vet att jag klarar det. Jag vet att jag klarar detta också. Men många förstår inte att jag också behöver prata ut. Att jag också vill ha tröst. Jag har kanske lite problem med närhet, men jag vill ändå ha en liten kram. Säger inte att alla är sådana. Jag vill inte lägga ut det här heller om någon skulle läsa det. Jag försöker så gott jag kan. Men ibland är det bara för svårt. Idag mår jag jättedåligt. Och jag vill säga varför. Men vill inte hänga ut någon. Det är lite för privat. Jag vill bara att grejer ska fixa sig. Men det verkar bara bli värre just nu.

Kommentarer

Populära inlägg