Värdelös

Jag känner mig inte alls värt någonting. Ingen tycker egentligen om mig. Det skadar inte om jag är med, men de saknar mig inte alls om jag är borta. Fuck vad allt fucking suger just nu. Jag mår så sjukt otroligt dåligt. Jag vet inte vad jag ska göra. Vill avreagera mig. På de människorna som får mig att känna så här. Men då blir jag "the bad guy". Vill inte bara skälla, vill nästan slå dem. Jag är så trött på detta. Man kan aldrig få må bra för när man väl gör det kommer det några jävlar och trycker ned en igen. Sitter bara och gråter. Har så otroligt ont i magen. Känner mig skakig. Vet inte vart jag ska ta vägen. Jag vill göra något som får mig att tänka på annat men jag vet inte vad. Jag vill inte må dåligt. Men vad fan ska jag göra? Jag önskar jag var starkare. Jag önskar att jag inte brydde mig om folk så mycket som jag gör. Jag önskar jag kunde komma över grejer lättare. Men herregud vad det är svårt. Allt gör bara så ont. Snälla sluta....

Kommentarer

Populära inlägg