Varför jag mår dåligt?

Jo, nu ska jag berätta för er här. Jag vet inte vad det är, men jag känner mig så arg hela jävla tiden. Känner bara en sådan ilska inom mig och vet inte riktigt vad jag ska göra med den. Men sen när folk beter sig som idioter gör det fan inte bättre. Min kompis blev inte bjuden på en fest för att han/hon försöker att sluta röka. Inte röka så ofta. Jag blir inte bjuden på fest för det heller. Det är väl för fan folks eget val om de vill röka på eller inte!? Eller om de vill supa? Varför ska det vara fel på just MIG för att jag inte gör något av de? Sen varför ska folk sluta umgås med mig för de får kille? Jag har funnits där, sen bara. Nejdå. "Jag skiter i allt du har gjort för mig, jag behöver inte dig längre" NEJ MEN OKEJ TACK SÅ JÄVLA MYCKET. Jag vet att jag har folk som bryr sig. Men får man inte vara ledsen när ens "vänner" behandlar en som luft? Jag känner mig ganska ensam i skolan. Jag kan inte hjälpa det. Men det känns verkligen inte som att NÅGON bryr sig om jag är där eller inte. Detta är inte allt jag mår dåligt över, och inte så mycket förklarat heller. Vill inte berätta allt. Många grejer är väldigt personliga. Varför i helvete ska jag egentligen behöva förklara mig? Jag behöver inte förklara resten. Behöver verkligen inte förklara för folk som bara frågar mig varför jag mår dåligt. De hör inte av sig eller något alls. Ni anar inte hur rädd jag är. För en massa grejer. Jag önskar jag kunde berätta för någon allt som händer. Men vem kan jag lita på? Jag vill bara börja om. Jag vill vara den personen jag vet att jag kan vara. Jag vill lyckas med mitt liv. Men nejdå, det kommer jag inte. Jag vet inte om jag orkar kämpa längre. Jag kommer inte begå självmord, det vet jag. Men om detta forsätter så kommer jag tillslut bara ligga hemma och skita i allt. Fast det spelar inte så stor roll egentligen. Eller hur?
ÅÅÅH jag är så trött på att känna mig så arg. Hela tiden. Denna ilska tar kål på mig. Och folk gör mig så jävla irriterad. När jag pratar eller försöker förklara grejer börjar de hålla på med något annat. Mobilen kanske. Eller börjar prata med andra. Jag gillar inte att klaga. Men jag mår så otroligt dåligt. Känner massa ilska och ångest hela tiden.

FAST DET SOM MEST STÖR MIG ÄR ALLA IDOTER PÅ DENNA JÄVLA JORD. OKEJ. KAN NI INTE ALLA VÄXA UPP OCH SLUTA BETE ER SOM NI GICK I FÖRSKOLAN. TACK PÅ FÖRHAND.


Kommentarer

Populära inlägg