Tacksam

Varje gång jag blundar så finns det en sak jag tänker på. Jag märker ibland hur jag bara ler när jag lever mig in i det. Jag känner mig så himla hemsk. Jag har det så bra men jag vill bara ha mer. Jag vet inte hur jag ska kunna fixa det. Jag vet hur det finns en ängel som vakar över mig. Otroliga saker har hänt som jag aldrig trodde skulle hända. Jag trodde nog aldrig jag skulle få ha det så här bra på riktigt. Jag drömde om det här livet när jag var 11. Fast jag hade fortfarande också tillagt drömmen som finns. Måendet är ju fortfarande helt konstigt. Tror det alltid kommer vara det. Men nu när jag blivit äldre har jag lärt mig hantera det lite bättre i alla fall. Jag är så tacksam för min mamma, min pappa och min bror som har hjälpt mig genom så mycket skit. Jag förstår inte riktigt hur de har orkat med mig. Jag är egentligen så otroligt lycklig. Men ändå vill jag ha mer. Många folk förstår inte varför. Men de fattar inte att jag är ganska dålig i skolan och kommer nog inte ens kunna få ett jobb.. Jag ska fortsätta kämpa dock, ska inte ge upp. Ska kämpa så länge jag kan. Dessutom när jag inte orkar, så finns mina vänner och min familj där. Simple Plan, Green Day, All Time Low, Pretty reckless.. Jag har många fina i mitt liv. Och jag är så tacksam.

Kommentarer

Populära inlägg