Useless.

Min skola ska nog stängas ner.
Fuck säger jag bara.
Jag började gråta när jag hörde de.
Jag kan inte börja på en "vanlig" skola igen. De går inte.. Pallar inte med alla som ska ge mej highfive när jag går där ensam men sen tar dom bort handen och säger att jag ska skaffa mej en kompis.
Jag pallar inte med folk som säger att jag är en ful äcklig finnig emojävel.
Pallar inte med allt med alla orden dom säger.
Alla slag i ansiktet.
Den här gången har jag ingen Tanja som kommer ringa runt till mina föräldrar.
Tanja, du va min bästavän.
Jag saknar dej.
Önskar allt kunde bli bra igen.
Att de kunde blir "normalt".
Du räddade mitt liv.
Hur ska man kunna hata nån som räddade ens liv?
Utan dej hade jag inte vatt här idag.

Och om jag går tillbaka till ett sånt helvete igen.
Så finns de ingen Tanja som ringer runt till mina föräldrar och min bror som fan bara för att veta att jag mår bra.
Jag kommer alltid älska dej.
ALLTID.

Fast den här gången kommer jag inte skicka ett sms till nån.
Eller nåt sånt.
Snälla, låt mej inte må så skit igen.
De kommer jag inte orka. Jag vill leva. Jag vill inte dö och såra alla andra som älskar mej.
Jag vill inte att folk ska behöva få mej till att vilja ta livet av mej igen.
De är inte rättvist.
Jag är så jävla rädd.
Ni kan inte fatta hur jävla rädd jag är.


Kommentarer

  1. lilla flickan med blont hår. hon som är ett pervo.21 maj 2012 kl. 13:37

    Tror att du vet vem jag är. Det var du som trodde att jag var typ en fjortis och/eller bitch precis när du började på min skola i trean, sen blev vi asbra kompisar...

    Du vet att jag bryr mig om dig. Jag vet att jag är dålig på att höra av mig annars. Blir alltid att jag bara hör av mig när jag vet att du är ledsen. Finns så mkt jag alltid tänker och funderar över så glömmer ofta det viktigare. Det skäms jag över.. Jag vet inte. du faktiskt orkar snacka men hoppas du vet att om du vill prata så lyssnar jag alltid. <3.

    SvaraRadera
  2. Låter du dom sparka, låter du dom slå, låter du dom vinna vad blir det av dig då?
    Du måste reagera och du måste stå emot, du måste bekämpa varenda idiot!
    - perkele


    Du får inte ge upp, du får inte vara rädd för att slå tillbaka.. slå av näsbenet på dom..
    Fast det är inte så lätt för dig nu, jag vet det, för jag var i precis samma sits i högstadiet..
    Det var Perkele som räddade mig då..
    Kan inte perkele rädda dig också så kan väl i alla fall jag få försöka.

    Hör gärna av dig!
    Kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Write something awesome!

Populära inlägg