Look in my eyes. Tell me I'm alrigt. I don't know if I'm still alive.

Asså.. bipolär kan dra ÅT FUCKING HELVETE!!!!
Just nu orkar jag ingenting alls...
Jag längtar tills imorron.
Ska sticka till stockholm.
Och på tisdag blir de simple plan.
Underbart.
Jag ska träffa Bänä då med.
De ska bli så skönt.

Fanny, jag älskar dej så jävla otroligt mycket ska du veta.
Mitt liv känns inte värt nånting just nu.
Jag pallar inte.
Orkar inte jobba i skolan.
Jag känner mej så otroligt ful.
Jag hatar min kropp.
Jag hatar mitt hår.
Jag hatar min mun.
Jag hatar min näsa.
Hela jag är så otroligt jävla ful.
Jag fattar inte hur jag förtjänar att leva just nu.

Håret är färgat. Ska blondera de mer ikväll sen ska jag har blått och grönt.
Inte ofta jag blir nöjd med bilder.
Men denna är väl okej.
Aja..
Hoppas ni har de bra.
Hejdå.

Kommentarer

  1. Hanna, det kommer bli bättre, tro mig. men om du vill snacka så finns jag :) bara så du vet har jag också bipolär :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Write something awesome!

Populära inlägg