Sell out.

Hatar sell outs. Avril Lavigne har blivit en jävla sell out. Folk ska bli kända för vem dom är.. inte för vad skivbolaget säger åt dom... Alla säger att lady gaga är sig själv. För jooo, man vill ju gå runt med en köttklänning -.- . De är hennes skivbolag som säger till henne att hon ska va så. Men folk vill bara inte erkänna de för varann. Jag erkänner de om Avril, och jag har älskat henne. Då kan ni väl erkänna de om den där människan som inte har nån respekt för djur alls. Sell outs får inte min respekt. hatar allt nytt skit. Jag kan med sitta vid en data göra lite ljud.. får jag med skitmycket pengar för de då? Jag hade inte ens tagit emot dom. Inte för nåt jag inte förtjänar. Man ska kämpa för de man vill. Inte ha folk som skriver låtar åt en som Rihanna.. Fyfan på sånt nytt sell out skit!

Kommentarer

  1. Alltså, säg inte att Lady Gaga inte är sig själv, när du inte har någon som helst aning om de.
    Eftersom du inte gillar henne så vet du inte hur hon är eller vad hon gör för sina fans.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo.. Hon söker uppmärksamhet, de har hon ju själv typ erkänt..

      Radera

Skicka en kommentar

Write something awesome!

Populära inlägg